Zajímavé věci

Zde najdete technické zajímavosti, různá vylepšení,  jak co udělat .......

Pro začátek jsem vyhrabal schéma elektrického zapojení.

schema1.jpg (271135 bytes)264kb 1467x877


Lůžková úprava - originál.

Má lůžková úprava Rendla při cestách po ČR byla o dost komplikovanější. Vymontování předních sedaček. Otočení tak, že spodní sedací část byla u předních dveří a opěradlo zad tak tvořilo "stoleček". Opěradlo ze zadní sedačky jsem pak dal před zadní sedák. Vše bylo ještě podepřeno dřevěným špalkem a přední sedačky spojeny řemenem. Legrační byla kontrola tehdejší ještě VB, když jsme takto přenocovali pod jedním mostem. :o)

 

 

 

 

 

 

 


Návod k obsluze a údržbě R 1062

Lze prohlížet na fotoalbu s heslem Renault po jednotlivých obrázcích, nebo si lze celé fotoalbum stáhnout (31MB). Naleznete na Tiscali Foto

Omluvte, prosím kvalitu a zpracování, ale pro informace je to, myslím, dostatečné.


Katalog náhradních dílů R 1062 - Sport - hlasujte v anketě ZDE


Spořiče obrazovky - obrázky R4CV - odkaz na stránku. Vyberte si z šesti typů spořičů. Každý obrázek obsahuje jinou galerii-spořič.


Text e-mailu od pana Standy Wessnitzera ml., který poskytl další obrázky do Galerie. Děkuji za dopis a fotky.

Vážený pane,
    narazil jsem zcela náhodou na Vaše stránky o R4CV. Potěšilo mne, že ještě dnes existují fandové tohoto výborného vozu. Rodiče vlastnili tento vůz někdy v letech 1970-1972. To mi bylo 8-10 let. Poté se otec nechal zlákat na auto Wartburg 353. Našeho "broučka" jsem zbožňoval, každý týden jsem ho v sobotu odpoledne tátovi umyl a pomohl nablýskat Simonizem. Byl to tuším typ Sport - měl hezčí disky kol a chromované poklice na centrální šroub, hliníkové kryty na zadních blatnících. Barvu měl bledě modrou. Dodělávali jsme mu přední blinkry - z Wartburga 311 a žluté mlhovky, zpětné zrcátko na blatník. Pokud si ještě dobře pamatuju, prakticky nikdy se nic vážně nepokazilo - párkrát rupnul klínový řemen a asi 2x praskla struna od dečky chladiče.Kde ale potom skončil, netuším.Vzpomínám si ještě, že jsme byli i na srazu Renault klubu na Šumavě v kempu Annín a to v roce 1972 (asi). Byli jsme tam tehdy s otcovým kolegou z práce Honzou Hořejším, který byl pak taky nějaký čas snad předsedou tohoto klubu a v té době vlastnil vůz Renault Dauphine.Další jeho kamarád vlastnil R8 a tak se u nás o víkendech dost debatovalo o tom, či tom problému s vozy. Pan Friedl (majitel toho R8) si koupil tehdy v Tuzexu pneumatiky Michelin a tak při cestě z Annína do Sušice nám ukazoval, jak to auto na "michelinkách" perfektně sedí. Nutno podotknout, že v Sušici jsme byli opravdu rychle a nikdo neměl nějak chuť na večeři, na kterou jsme tam jeli.
    Pokusím se zapátrat v rodinných albech, jestli nenajdu ještě nějaké dobové fotografie, nebo negativy a velice rád Vám zašlu kopie do vaší sbírky. A jestli otec všechno nevyhodil, možná se najde i nějaká ta literatura.
S krásným pozdravem
 
Standa Wessnitzer ml.
Praha

Dílenská příručka R 1062  rok 1957 - v němčině. Poskytl Gretzky. Pokud chcete obdržet vytištěnou příručku poštou, napište si o ni na e-mail gretzky@email.cz

Příručku stáhnete zde. 21,5 MB formát PDF

 


 

 

 

 

 

 

Zpátky