Garáž R 4 CV

aneb členové spolku


Nick Barva vozu Rok výroby Datum
registrace
Kde parkuju Poznámka
Honza červená 1958 1.4.2003 Praha 4  
Pácalt     12.5.2003 Pardubice v renovaci
Pácalt     12.5.2003 Pardubice v renovaci
Gretzky zelená 1958 5.12.2003 Praha 4 v provozu, po renovaci
Tom T613 modrá 1958 22.2.2004 Praha  
Tom T613   1961 22.2.2004 Praha v renovaci
Tom T613   1956 22.2.2004 Praha rozebraný
Eda světle modrá 1962 5.3.2004 Jihlava R1062-Sport
Masaryk   1960 25.6.2004 Slovensko Mnoho náh.dílů
CR03   1956 10.12.2004   Mnoho náh.dílů
CR03   1957 10.12.2004   Mnoho náh.dílů
Luděk modrá petrol 1960 11.12.2004   Hledá klempíře
Marian   1960 17.3.2005 Slovensko v renovaci
Johny   1955 28.2.2006    
Patrik slonová kost 1961 17.3.2006 Piešťany Jako nové :o)
Honza 2 světle zelená 1959 14.4.2006   Po kompletní renovaci
Honza 2   1960 14.4.2006   Původní stav
Pepa smetanová 1958 11.5.2006 Přelouč Po kompletní renovaci
Tad ??? 1960 21.5.2006 Praha V renovaci
Koltus ??? 1961 31.7.2006 ?? V renovaci
Marek žlutá 1957 12.10.2006 ??? Jako včera vyrobený
Kalva zelená 1956 2.5.2007 ??? Prostě krasavec ;o)
Dave šedomodrá-asi ???? 23.5.2007 ??? Žabka před políbením??
           

 

Honza - 1958 - červená - Praha
R4CV.jpg (175920 bytes)Moje první auto, které jsem pořídil už v 17-ti letech. Jezdil jsem s ním do práce, na dovolenou, na výlety. Autíčko prošlo generálkou motoru, převodovky. Je udělaná komplet plechařina, nový lak a zrenovované sedačky. Protože jsem Rendlíka používal jako běžné auto není vše v originále. Kola jsou větší a širší (vypadá to bombově:)), namontované rádio s kazet.přehrávačem, blinkry vpředu a vzadu s mlhovkou. Světla nejsou také origoš. Automatický sytič byl už vymontován a pro pohodlí jsem si natáhl ovládání do vozu.V současné době odpočívá v garáži a čeká na oprášení. Snad si udělám čas a opět ho venku protáhnu. Ten se bude divit co kolem něho bude jezdit :o)

 

Pácalt - 2 vozy v renovaci - Pardubice
Můžeme se těšit po tolika letech na nějaké obrázky zrenovovaného Renaultíka?

 

Gretzky - 1958 - zelená - více obrázků v Galerii
V době registrace byl problém s motorem. Jak asi pokračuje oprava dnes?

Tak právě auto odpočívá v garáži, čekalo až zmizí sůl ze silnic. Jinak problémy s motorem jsou stále, neboť byla provedena fuj GO (nejen motoru a venku bez garáže) z jinejch špatnejch motorů, použil sem vždy to nejmíň opotřebovaný, bohužel většinou to bylo jak ze smetiště, tak trochu vyšší spotřeba oleje, volnější ojnice... Chvíli to musí vydržet:). Auto je celé naprosto originál včetně žárovek kromě vejfuku a zapal. kabelů. Myslim, že je schopné projít STK, když technik přimhouří oko nad lakem (původní + dobová štětka). Navíc mám instalovaný dobový autorádio Becker. Až budu mít chvilku, dodám pár fotek.

11.8.06 Ahoj, tak sem se dostal k tomu že pošlu pár fotek, už to všechno funguje jak má, auto je normálně funkční a v denním provozu. Zbejvá doladit pár detajlů, gumy přední nápravy a lak.Gretzky

6.6.07 Čau,  problém s motorem vyřešen, už to má nalítáno cca 18tis km a zatím krom těch vypadanejch ventilovejch sedel jede jako ďas. Možná sem to moc honil a blbá cirkulace vody v hlavě… Jinak koukám, že sem opravoval snad nejshnilejšího rendla pod sluncem, měl sem to radši někomu dát J Ale teď už je to dobrý, jen drobnosti typu lak, není čas, mám toho starýho železa moc…Gretzky.
 

 

Tom T613 - 1958 - modrá, 1961, 1956 - Praha
Fanda také do Tatry 613 a v garáži byl ještě Peugeot 202 z roku 1938. Jak to vypadá s CéVéčkem?

 **** AHOJ!!Tak muj R4CV rv 1956 je zatim nejstarsi,je kompletne rozebraný,holy skelet karoserie ja ve slusnem stavu,koroze se tyka hlavne podlahy na prechodu podlaha-prah.jinak pekna.nejhorsi je ze pr napravu neko vyrizl i s taéma dvouma podélnema nosnikama co ji drzi-to ale udelam a zavarim do skeletu.vc vozu ted nevim.1majitel byl znamy spisovatel ze severnich Cech.Vuz ma cervenou barvu.Dosti dilu mi bude chybet-hlavne drobnosti tak rad uvitam od clenu naseho spolku pomoc.

Renault R4CV rv1958-barva IRIS(svestkove modra),je v puvodnim stavu do roku 2000 v provozu,pak jsme jej s tatou koupili u Kladna,byl to nas prvni vysneny R4CV.Puvodni barva byla zluta s cernymi kapotami.Ma krasne calouneni-hneda latka(kosticka) a cerna kozenka.Je v nem topeni z Oktavky.motor po go.letos me ceka dodelat brzdy a je plne funkcni.Ma i velmi pekny lak.Svetla jou vzadu puvodni,predni jsou Pal tak jak se davali.Disky kol jsou klasicke rafky.

Renault R4CV rv1961-je to posledni rocnik vyroby(posledni model),nyni v renovaci-karoserie jiz z 80% vyvarena,puvodne toto auto melo karoserii v neskutecnem stavu koroze z 70%,jen podlaha byla slusna.z teto karoserie jsem si nechal jen strechu,pouzil jsem skelet z roku vyroby 1957 ktery byl slusny,jen mel upravy nejakeho tuning silence-prevarene siroke blatniky atd-to jsem vse urezal a vratil do puvodniho stavu,jeste me ceka uprava zadnich podbehu na model61-lisi se tim za ne modelu 61 jsou od zadnich polonaprav kyvne tyce uchycene na spodcich zadnich podbehu.pouze asi necham to vetrani pod prednim oknem,tu klapku.je mi lito ji zavarit-vypada to pekne.tu mely vozy do r57.motor jsem varil blok praskly od mrazu a mam jej jiz sestaveny a natreny plech do cerna.Premyslim o vhodne barve,napada me bila nebo ta kombinace zluta a cerne kapoty,uvidime.
Jinak mam spousty jinych aut-Tatra 613.1 rv1975,T613.2 rv1979,T613.3 rv1986,T613.3 rv1990,T613.4,T613.4KAT rv1995,REnault R20 TL rv1979 po 1majiteli-najeto90tis km!vcetne puvodni prirucky atd,terenni ARO M461-lidove gazik,a hasicsky dopravni automobil UAB TV 41F rv1972 na podvozku ARO.
Tomas

 

 

Eda - 1962 - žlutá (světle modrá) - 1962 - Jihlava - více obrázků v Galerii
K Renaultu 4CV jsem přišel víceméně  náhodou - můj děda ho měl už asi dvacet let ve stodole a chystal se ho zbavit, já jsem se s ním domluvil a podařilo se nám ho dotáhnout na chalupu do garáže a před dvěma lety i k nám domů do garáže  Autíčko je žluté, ale původně bylo světle modré. Jeho výrobní číslo je 942360, domnívám se, že je zhruba z roku 1962. Jeho přesný název je R 4 CV typ R 1062 - Sport. Vzhledem k tomu, že je mi třináct, tak na něm mnoho oprav neudělám a ani jsem neudělal. Můj táta do něj zatím nehodlá vrazit žádné peníze, takže jeho budoucnost je ve hvězdách. Mé příjmy ( rozuměj kapesné a dary od babiček ) by pokryly asi tak nákup gumiček do stěračů. Inzerát na díly jsem podal hlavně proto, abych se informoval o cenách. Teď mě napadlo, můj bratranec je automechanik, to by se dalo využít.....

 

Masaryk - 1960 - Slovensko
V době registrace byly dva kousky v renovaci a skoro střední Mototechna na náhradní díly. 20 ks dveří, 8ks kapot... Uvidíme fotky z renovace a jak to vše dopadlo?

 

CR03 - 1956,1957
V době registrace dva kousky před renovací a hromada náhradních dílů. Jak se vše povedlo?

 

Luděk - 1960 - modrá petrol
Jakou má barvu dnes? Doufám, že se podařilo vyřešit problém s klepířem.

 

Marian - 1960 - Slovensko
Jeden Renaultík v renovaci. Jak se daří klubu na Slovensku?

 

Johny - 1955
Bohužel nic víc nevím. Snad doplníme i s fotkama.

 

Patrik - 1961 - slonová kost - Piešťany - více obrázků v Galerii
Autíčko jako z továrny.

Auto som zdedil po dedkovi, bolo garážované takže až na drodné upravý skoro ako nové. V roku 1999 som ho dal prestriekať ale je presne v takom istom odtieni ako bola pôvodná farba.Všetko ostatné je pôvodné až na malé detajlíky ako AC pumpa a malé drobnosti ktoré nie je vidno. Vo vnútri auta som do dverí spravil kryty lebo ten plech bol príšerne studený a v aute keď sa trocha schladilo bola hneď zima. Pod poťahmi je originál poťah modrej farbi nije vôboc roztrhaný ale chcem ho chrániť takže som dal ušiť poťahy.
 

 

Honza 2  - 1959, 1960 - světle zelená
Jmenuji se Honza, máme dva Renaulty R4CV. Jeden je roku výroby 1959 a je od začátku v naší rodině. Barva světle zelená. Auto je po kompletní renovaci, vše uvedeno do původního stavu. Druhý je rok výroby 1960 a byl zakoupen od původního majitele. Auto je ponecháno v původním stavu. Obě auta jsou plně funkční a zúčastňujeme se s nimi různých setkání. Např. Ecce homo Šternberk, Renault srazy a podobně. Rád se podělím o zkušenosti, které mám s těmito auty.

 

 

Pepa  - 1958 - smetanová
Snad budou i nějaké fotečky.

 

 

Tad - 1960 - více obrázků v Galerii
Jmenuji se Tadeáš(Tad), jsem z Prahy a vlastním také toto skvělé autíčko. Moje 4CV je z roku 1960 a momentálně je v procesu renovace. Pravděpodobně bude mít tmavě červenou-bordó, eventuelně světle modrou. Je po klempířských opravách-čeká ho letos (2006) lak. Motor je po GO a je složen jak z nových tak i z opravených součástí.již vyzkoušený. Postupně se dostává na další ústrojí. Přede mnou ho mělo asi 6 majitelů a jako nové bylo prodáno na Slovensku. Jinak prý poslední majitel s ním sjezdil půl Evropy s celou rodinou.
 

 

Koltus - 1961
Renoltik je v renovaci,vyvaren, motor 4 roky nebezel tak jsem zvedav. rv 1961
 

 

Marek - 1957 - žlutá -
Další autíčko v našem spolku, které jako když vyjede z továrny a dokonce má vozíček :o)
 

 

Kalva - 1956 - zelená - více obrázků v Galerii
A opět jeden Rendlík - krasavec.
 

 

Dave - ???? - šedomodrá - více obrázků v Galerii

Jeden Rendlík, který na svojí proměnu čeká. Prosím Dave jestli by průběžně posílal fotky z renovace?!

Pár slov od majitele:

Ahoj,  tak barva je pravděpodobně šedomodrá, rok výroby nevím(doklady nemám). Chtěl bych vás všechny poprosit o pomoc při identifikaci roku výroby. Třeba podle štítku?? Koupil jsem ho v březnu, je nepojízdný ,ale nádherný. Pustili jsme se do oprav a máme v plánu dokončení do konce roku 2008. Tak snad.... Vaše stránky jsou moc fajn,tak všem držím palce a přeji mnoho šťastných kilometrů. Brzy naviděnou. Dave


 

Zpátky